شاید زندگی با تمام کمی ها و کاستی ها همان لذت بیرون آمدن از زیر بهمن مشکلات باشد

بارها شده که اسکی باز ها را در فیلم ها دیده ام .داستان های زیادی در این خصوص خوانده ام .تجربه ای شگرف و حسی بکر که به راحتی به دست نمی آید . اما چیزی که از دیدن یک اسکی باز عایدمان می شود تمام حقیقت ماجرا نیست  .

خیلی از ما هیچ وقت اسکی را تجربه نکرده ایم .از سقوط بهمن و مدفون شدن زیر خروارها برف چیز زیادی نمی دانیم و شاید جسارت شروع این چنین تجربه هایی را هم نداریم.

جسارت راهی برای تجربه کردن است. پا گذاشتن در راهی که به نظر بسیار مهیج و در عین حال ترسناک است  .این همان چیزی است که زندگی را متفاوت می کند .

در واقع زندگی آن چیزی نیست که ما می بینیم .زندگی مجموعه ای از دیدن ها ، شنیدن ها و اتفاقات تلخ و شیرین و موقعیت های گوناگون است،که در کنار هم مفهوم عمیقی از زیستن را به نمایش می گذارد .

من فکر می کنم گاهی پنهان شدن سختی ها ،ترس ها و مشکلات در پشت ظاهر آرام و تصویر زیبای یک موقعیت می تواند بسیار آسیب زننده باشد .اگر ما شرایط  را با تمام جوانب پنهان و آشکارش بسنجیم کمتر دچار یاس و حسرت می شویم.

شاید زندگی کردن همان زیستن در مسیری باشد که همیشه دلمان می خواست تجربه اش کنم. شاید زندگی با تمام کمی ها و کاستی ها همان لذت بیرون آمدن از زیر بهمن مشکلات باشد .اما بی شک تعریف سهل و ساده ای اینچنینی ندارد “همه چی آرومه من چقدر خوشحالم”.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *